Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Učební styly v informatických předmětech
Jelínek, Martin ; Rambousek, Vladimír (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku učebních stylů žáků a usiluje o příspěvek k poznání vlivu zohledňování individuálních učebních stylů žáků ve výuce na proces a výsledky jejich učení. Nahlíží na učební styly především v souvislosti s výukou informačních a komunikačních technologií. Práce obsahuje teoretickou a empirickou část. Teoretická pasáž se zaměřuje na didaktická specifika a rozpracovává teoretický koncept učebních stylů ve struktuře informatických předmětů. Práce ve výzkumné části zohledňuje preferované učební styly žáků ve zvolené třídě a vychází z předpokladu, že zohledňování diferenciace učebních stylů v informatických předmětech může být přínosné pro pedagogickou praxi. Hlavním cílem práce je zjistit, zda při respektování učebních stylů žáků ve výuce informatických předmětů dochází ke změnám v procesu a výsledcích učení žáků. V závěru práce jsou shrnuty a vyhodnoceny výsledky výzkumných metod a formulovány závěry pro učitelskou praxi.
Analýza výuky informatických předmětů na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha s důrazem na systém, náplň, provázanost předmětů a návrh zlepšení současného stavu
Benešová, Petra ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce klade důraz na analýzu vztahů mezi jednotlivými vyučovanými informatickými předměty. V první části práce jsou definovány základní termíny, jako jsou informace, informatika, informatik, počítačová a informační gramotnost. Druhá praktická část obsahuje již samotnou analýzu informatických předmětů a výsledky dotazníkového šetření. Přínosem práce je nejen ucelený pohled na informatické předměty, ale také praktická část, ve které jsou popsány a vysvětleny nejčastější problémy a nepřesnosti výuky těchto předmětů. Práce obsahuje řešení těchto problémů a návrhy zlepšení současného stavu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.